ارسال پیامک بلک لیست (تبلیغاتی و خدماتی)

ارسال پیامک بلک لیست ⛔ (تبلیغاتی و خدماتی)

 

لیست سیاه مخابرات یا بلک لیست چیست؟

در حالت عادی و زمانی که شما یک سیم کارتی خریداری میکنید امکان ارسال پیامک تبلیغاتی از سوی کسب و کار ها به شما مجاز است.

اما بعضی از افراد که تمایلی به دریافت پیامک های تبلیغاتی ندارند با شماره گیری *800# پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود میکنند.

لازم به ذکر است که بیش از 70 درصد خطوط تلفن همراه دارای وضعیت بلک لیست می باشند که بخش اعظمی از جامعه هدف کسب و کار ها برای معرفی محصولات و یا خدمات آنها می باشد.

 

روش ارسال پیامک تبلیغاتی به خطوط بلک لیست :

برای ارسال پیامک بلک لیست تبلیغاتی باید ابتدا در پنل پیامک لیمو اس ام اس ثبت نام کنید.

پنل پیامک لیمو اس ام اس رایگان می باشد و هزینه ای بابت پنل پیامک پرداخت نمی کنید.

سپس وارد منوی ارسال پیامک و گزینه ارسال بلک لیست شوید.

ارسال پیامک بلک لیست

ثبت نام پنل پیامک لیمو اس ام اس

 

روش ارسال پیامک خدماتی به خطوط بلک لیست :

برای ارسال پیامک بلک لیست خدماتی اگر شرکت حقوقی هستید و قصد ارسال پیامک های خدماتی و اطلاع رسانی را دارید میتوانید یک خط اختصاصی خریداری کنید و با پر کردن فرم تعهدنامه همراه اول خط خود را خدماتی کنید.

✅ توجه کنید با خط خدماتی امکان ارسال پیامک های تبلیغاتی وجود ندارد.

درصورتی که شرکت حقوقی ثبت شده ندارید میتوانید از خط بلک لیست اشتراکی جهت ارسال پیامک ها استفاده کنید.کافیست در پنل پیامکی لیمو اس ام اس ثبت نام کنید و سپس از طریق تیکت اعلام کنید که خط خدماتی برای شما فعال شود.

برای ثبت سفارش ارسال پیامک انبوه  بصورت رایگان در سامانه پیامکی لیمو اس ام اس ثبت نام کنید.

فرق خط خدماتی اشتراکی و خط خدماتی اختصاصی چیست؟

✅ خط خدماتی اختصاصی سرعت ارسال بالاتری دارد و پیامک ها در کمتر از 5 ثانیه ارسال میگردد.

✅ خط خدماتی اختصاصی قابلیت دریافت پیامک ها را دارد.

⛔ اما بر خلاف خط اختصاصی ، خط های اشتراکی سرعت کمتری دارند چون پیامک ها از فیلترینگ سطح دو باید عبور کنید و همچنین قابلیت دریافت پیامک را ندارد و فقط برای ارسال استفاده می شود.

 

تعرفه ارسال پیامک بلک لیست:

جهت مشاهده هزینه ارسال پیامک وارد صفحه تعرفه پیامک لیمو اس ام اس شوید.

 

پیامک بلک لیست بزنیم یا خیر؟

✅ بازخورد و نتیجه تبلیغات پیامکی در ارسال پیامک بلک لیست به مراتب خیلی بهتر و بیشتر از پیامک های تبلیغاتی معمولی و آزاد است. چرا که افرادی که پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود نکردند روزانه بیش از 20 پیامک (شامل پیامک تبلیغاتی،بانکی،اطلاع رسانی و...) دریافت میکنند و طبیعتا توجه آنها به پیامک خیلی کمتر است.

اما کسانی که پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کردند در طول روزنهایتا چند تا پیامک بانکی واریز یا برداشت وجه دریافت کنند پس طبیعتا انتظار پیامک تبلیغاتی را ندارند و هر پیامکی که برای آنها ارسال گردد را با دقت بیشتری میخوانند.

 

روش ارسال پیامک تبلیغاتی به بانک شماره:

بانک شماره اصناف و مشاغل،منطقه،شهر،جنسیت در پنل پیامک لیمو اس ام اس به طور رایگان در اختیار کاربران می باشد تا بتوانند به جامعه هدف خود پیامک تبلیغاتی را ارسال نمایند.

 

ضمنا توجه داشته باشید که به انتهای متن پیامک های بلک لیست چه از نوع خدماتی و چه از نوع تبلیغاتی عبارت لغو11 اضافه می گردد ،درصورتی که افراد تمایلی به دریافت پیامک از این نوع سرشماره را نداشته باشند با ارسال عدد 11 به همان سرشماره دیگر پیامکی را از این سرشماره دریافت نخواهند کرد.

 

پشتیبانی سامانه لیمو اس ام اس:

تیم پشتیبانی سامانه پیامکی لیمو اس ام اس از ساعت 9 صبح الی 17 پاسخگوی سوالات شما عزیزان می باشد و سعی دارد با مشاوره های تبلیغاتی به شما کمک کنند بهرین بازخورد را از پیامک های ارسالی خود بگیرید.

درصورتی که نیاز به مشاوره تبلیغاتی در زمینه ویرایش متن، انتخاب بانک شماره ، پیدا کردن جامعه هدف و... دارید لطفا با شماره تماس 01144421135 و یا 09120661931 تماس حاصل نمایئد.

 

مقاله پیشنهادی:

ارسال پیامک LBS (پیامک زنده و مکان محور)