ارسال پیامک متناظر یا نظیر به نظیر

ارسال پیامک نظیر به نظیر یا متناظر زمانی استفاده می‌شود که شما قصد ارسال چندین متن کاملا متفاوت را به چندین شماره متفاوت دارید، برای انجام اینکار شما میتوانید از ارسال پیامک تکی از طریق سامانه استفاده کنید که شما در هر مرتبه متن پیامک و گیرندگان را وارد نمایید، پیامک را ارسال کنید و مجددا به سراغ پیامک بعد بروید که کمی زمان‌بر و خسته کننده است.

ارسال متناظر نوعی از ارسال پیامک گروهی است که هر شماره ، متن مخصوص به خود را دارد و هیچ محدودیتی در تعیین مولفه ها ندارید.

در این نوع ارسال می‌توانید پیام های متفاوت را برای گیرندگان مختلف  بصورت همزمان ارسال کرده و در زمان صرفه جویی کنید. این مدل ارسال پیامک می‌تواند باعث تعامل بهتر و بهینه با مخاطبان شود و استفاده از آن به همه ی کسب و کارها توصیه می‌شود.

 

ارسال پیامک متناظر یا نظیر به نظیر

 

بسیاری از سازمان‌ها و ادارات زمانی که نتایج و بازخورد بازاریابی ایمیلی، تلفنی و خود را مشاهده می‌کنند، به سراغ ارسال متناظر می‌روند. به ویژه کسانی که در وکالت، سیاست، برگزاری رویدادها، جمع‌آوری کمک‌ های مالی و آموزش عالی هستند، بازخورد باورنکردنی ارسال متناظر را دیده‌ اند.

ارسال پیامک متناظر تنها آپشنی است که امکان تعامل یک به یک با مشتریان در مقیاس بالا برای برند ها فراهم می کند.

در حالی که هر پیام متنی باید به صورت جداگانه ارسال شود، تیم شما می ‌تواند صدها یا هزاران متن در ساعت ارسال کند.

 

با ما همراه باشید تا روش ارسال پیامک متناظر  در پنل پیامکی لیمو اس ام اس را به صورت تصویری آموزش دهیم.

برای ارسال پیامک در پنل لیمو اس ام اس ابتدا به منوی «ارسال پیامک» بروید و سپس گزینه «ارسال متناظر» را انتخاب کنید.


ارسال پیامک متناظر لیمو اس ام اس

 

در این قسمت شما باید «نمونه فایل اکسل متناظر» را که برای شما قرار داده شده دانلود کنید.


ارسال پیامک متناظر لیمو اس ام اس

 

مطابق شکل زیر فایل اکسل را تنظیم کنید و شماره موبایل و نام مخاطب و متن پیامک خود را در ستون مربوط به خود وارد کنید و در نهایت در ستون آخر متن نهایی بطور خودکار کامل میشود.


ارسال پیامک متناظر لیمو اس ام اس

 

در صورتی که دارای خط اختصاصی هستید از قسمت «شماره فرستنده» شماره خود را انتخاب کنید و در غیر اینصورت خط اشتراکی فعال شده برای شما را انتخاب کنید.

سامانه پیامکی رایگان لیمو اس ام اس می تواند با استفاده از ارسال پیامک تبلیغاتی امکانات ویژه خود شما را در این کار همکاری نماید ، مشاوران ما در کنار شما خواهند بود

می توانید یک عنوان برای ارسال خود درج کنید . در نهایت فایل اکسل ذخیره شده را در قسمت «بارگذاری فایل اکسل» آپلود کنید.

در صورتی که می خواهید بصورت زمانبندی شده ارسال خود را انجام دهید، گزینه «ارسال زمانبندی» را انتخاب کنید و زمان مورد نظر را انتخاب کنید. در غیر اینصورت بر روی «ارسال هم اکنون» و «ارسال پیامک» کلیک کنید.

 

ارسال پیامک متناظر لیمو اس ام اس

 

کاربرد های ارسال پیامک متناظر

ارسال پیام با نام مشتری

طبق تجربه، استفاده از نام مشتری زمان مکالمه با او، تاثیر خوبی دارد و حس صمیمیتی بین مشتری و فروشنده ایجاد می کند. شما میتوانید زمان ارسال پیام ها نام مشتری خود را در ابتدای پیامک بنویسید و در نهایت همه ی پیام ها به روش متناظر بصورت همزمان ایجاد شود.

 

اطلاع رسانی روند ارسال محصول

همه ی مشتری‌هایی که به صورت غیرحضوری خرید انجام می دهند دوست دارند بدانند محصولی که سفارش داده‌اند، در کجای مسیر ارسال قرار دارد. با ارسال پیامک نظیر به نظیر، می‌توانید روند ارسال محصولات هر مشتری را به او اطلاع دهید.

 

اطلاع رسانی شارژ محصول

شما می توانید از این شیوه برای اطلاع رسانی شارژ محصولات خود استفاده کنید مثلا زمانی که چندین محصول شما شارژ شده است و می خواهید هر محصول را به دسته ی خاصی از مخاطبین خود پیشنهاد دهید. به عنوان مثال پیامک شارژ کت ها ، شلوار ها ، شال و روسری و... را جداگانه برای مشتریان مختلفی ارسال کنید. حتی می‌توانید پیامک‌های خود را شخصی‌تر کنید و رنگ‌های خاص محصولتان را به چند مشتری شاخص پیشنهاد دهید

 

اطلاع رسانی تبریک تولد

احتمالا تابحال کسب و کارهایی برای شما پیامک تبریک تولد ارسال کرده اند. اگر شما تا بحال برای مشتریان خود تبریک تولد ارسال نمی کردید، پیشنهاد می‌کنیم حتما انجام دهید؛ چرا که آدم‌ها معمولا نام کسب‌وکارهایی را که تولدشان را به آن‌ها تبریک گفته است، به یاد می‌سپارند. می‌توانید به همراه تبریک تولد، کد تخفیفی هم به عنوان هدیه برای آن‌ها درنظر بگیرید.

 

نتیجه گیری:

ارسال پیامک نظیر به نظیر یا متناظر، جهت ارسال پیام‌های مختلف به گیرندگان مختلف به صورت همزمان استفاده می‌شود. این روش با امکان ارسال پیام‌های تفاوت‌دار به شماره‌های مختلف، از تکراری شدن پروسه ارسال جلوگیری می‌کند. از طریق پلتفرم‌های ارسال پیامک انبوه، پیام و گیرنده مشخص می‌شود و در عملیات یک به یک بهتری برای ارتباط با مخاطبان ایجاد می‌شود. این روش بخصوص برای سازمان‌ها و برندهایی که به تعامل فردی با مخاطبان برای جذب توجه و افزایش بازخورد نیاز دارند، توصیه می‌شود. از این روش می‌توان برای بهبود تجربه مشتریان، اطلاع‌رسانی‌های جمعی، و تبلیغات هدفمند بهره‌برد.

 

مقالات پیشنهادی:

ارسال پیامک از روی نقشه

ارسال پیامک بلک لیست (تبلیغاتی و خدماتی)