تبلیغات انبوه پیامکی

بازاریابی پیامکی انبوه راهی برای ارتباط با مخاطبان متنوع از طریق پلتفرم های پیامک و برنامه های پیام رسانی است. تبلیغات انبوه پیامکی، عمدتا برای کمپین های تبلیغاتی استفاده می شود. پیام های کمپپین های تبلیغاتی می تواند شامل فروش عمومی یا پیام های فصلی و مناسبتی مانند فروش زمستانی یا روز مادر باشد.
علاوه بر این، شما می توانید با ارسال پیامک انبوه برای ارسال اطلاعات مهم برند یا شرکت استفاده کنید تا همیشه در ذهن مشتریان خود باشید.

 

تبلیغات انبوه پیامکی چیست؟

 

هزینه ارسال پیام های انبوه اساساً بر اساس حجم و تعداد پیامک است و خدمات ارائه پیام و پنل در سامانه پیامکی لیمو اس ام اس هزینه ی جداگانه ای ندارد و رایگان می باشد. شما می توانید با توجه به تعداد ارسالی های خود، پنل خود را شارژ کرده و سپس اقدام به ارسال پیامک کنید. می‌توانید با ویژگی ‌های پیشرفته همانند ارسال پیامک صوتی و یا پیامک موقعیت مکانی زنده ( LBS پیامک ) هزینه‌های خود را افزایش دهید، اما پلتفرم پنل پیامک انبوه لیمو اس ام اس مقرون به صرفه تر است.

 

✅ ویژگی های بازاریابی پیامکی انبوه

 

1️⃣ مقیاس پذیری

پیام صوتی یا پیامک تبلیغاتی انبوه به شما امکان می دهد مشتریان بیشتری را در کنار کمپین های بازاریابی کمتر و هزینه های کمتر مورد هدف قرار دهید. در حالی که پایگاه داده کافی از مشتریان دارید، می توانید از یک پنل اس ام اس قدرتمند برای ارسال پیام های متنی و صوتی انبوه استفاده کنید.

این مشتریان بلافاصله پیام های متنی شما را در سناریوهای روزمره دریافت می کنند. علاوه بر این، می‌توانید با انتشار پیام‌ انبوه که کانال‌های بازاریابی معمولی نمی‌توانند به آنها دست یابند، با مخاطبین خاصی ارتباط بگیرید.

 سامانه پیامکی رایگان لیمو اس ام اس می تواند با استفاده از ارسال پیامک تبلیغاتی امکانات ویژه خود شما را در این کار همکاری نماید ، مشاوران ما در کنار شما خواهند بود

2️⃣ اتوماسیون مبتنی بر برنامه

با برنامه، شما اهرمی برای مدیریت کل مکانیسم ارسال پیامک برای کاهش کار دستی دارید. پنل پیامکی لیمو اس ام اس پایگاه داده مخاطبین شما را هدف قرار می دهد و به شما در مدیریت نوع پیامی که می خواهید آن پیام های متنی یا صوتی را ارسال کنید، کمک می کند.

 

3️⃣ ارتباط واقعی و دو طرفه 

شما این کنترل را دارید که هر پیام متنی را به یک ارتباط دو طرفه تبدیل کنید. با استفاده از سرویس پیام متنی انبوه درصورتی که دارای خط اختصاصی باشید می توانید فوراً بازخورد ارسال و دریافت کنید. به این ترتیب، لازم نیست منتظر یک گفتگوی بازاریابی یک طرفه با شانس موفقیت کمتر باشید.

 

4️⃣ کاندید مناسب

مشتریان شما خواهان ارتباط پیامکی هستند. ارتباط با مشتریان از طریق پیامک برای استارتاپ ها و کسب و کارهای کوچک کاربردی تر است. وقتی مشتریان از طریق پیامک به کسب و کار شما نزدیک می شوند، آن را راحت تر از ایمیل و سایر روش های ارتباطی می یابند.

زمانی که کسب و کار شما فعال تر است و دسترسی به آن آسان است، مشتریان و دسترسی بیشتری را به همراه خواهد داشت. همچنین رویکرد منطقی برای تعامل با مشتری و برنامه ریزی کمپین های توسعه نیز است.

 

✔️ نتیجه گیری:

به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی، پیام‌های متنی و صوتی می‌توانند به شما کمک کنند تا از نرخ‌های باز و پاسخ بالا، زمان‌های خواندن سریع و استفاده گسترده از تلفن هوشمند برای تعامل مؤثر با مخاطبان هدف خود استفاده کنید.

پیام انبوه تبلیغاتی راهی آسان، مقیاس‌پذیر و مقرون‌به‌صرفه برای تعامل با مخاطبان، اشتراک‌گذاری محتوا و پیشنهادات مفید و بازاریابی و تبلیغ خدمات شما است.

اگر آماده شروع بازاریابی پیامکی هستید یا می‌خواهید بیشتر بدانید، کارشناسان سامانه پیامکی لیمو اس ام اس هر آنچه را که می‌خواهید در مورد پیام‌های انبوه بدانید را توضیح می‌دهند.

 

🔅 مقالات پیشنهادی:

✔️ کمپین تبلیغات پیامکی هدفمند

✔️ ارسال پیامک متناظر یا نظیر به نظیر