خدمات بهداشتی و درمانی

6 کاربرد سامانه پیامکی برای خدمات بهداشتی و درمانی

در دنیای پرشتاب امروزی، ارتباطات موثر نقش مهمی در موفقیت بیمارستان ها، کلینیک ها و پزشکان ایفا می کند. همانطور که گفته شد، پیامک انبوه به عنوان یک ابزار قدرتمند برای افزایش کارایی ارتباط و بهبود تعامل بیمار ظاهر شده است.

download 92

خدمات پیامک انبوه، سریع، قابل اعتماد، مقرون به صرفه و آسان است. صنعت مراقبت های بهداشتی از خدمات پیام کوتاه انبوه برای ارسال نکات مربوط به سلامت به بیماران، یادآوری پرداخت کارکنان، جزئیات دارو یا نسخه ها در عرض چند ثانیه استفاده می کند. اگر در صنعت بهداشت و درمان از تماس تلفنی برای یادآوری نوبت ویزیت به بیماران استفاده شود، زمان بر است و نوبت های از دست رفته ضرر مالی محسوب می شود.

در این مقاله از سامانه پیامکی رایگان لیمو اس ام اس، مزایا و کاربردهای پیامک انبوه را در صنعت مراقبت های بهداشتی، به ویژه برای بیمارستان ها، کلینیک ها و پزشکان بررسی خواهیم کرد.

 

چگونه سرویس پیامک انبوه برای ارائه دهندگان خدمات بهداشتی مفید است؟

·         ارسال نوبت ویزیت

می‌توانید اس ام اس خودکار در مورد تاریخ، زمان قرار ملاقات برای بیماران خود ارسال کنید تا آنها تاریخ ملاقات خود را فراموش نکنند. اگر تغییری در برنامه وجود داشته باشد، آن نیز می تواند به راحتی و بدون دردسر منتقل شود. از این پیامک می توانید برای اهداف مختلفی مانند یادآوری آزمایش یا نوبت ویزیت پزشک، نوبت دندانپزشکی، نوبت جراحی، یادداشت های واکسیناسیون و غیره استفاده می کند.

نمونه پیامک:

{نام بیمار} عزیز 

نوبت شما برای تاریخ …. ساعت …. تنظیم شده است.

لطفا نیم ساعت قبل از زمان مقرر در مطب حضور داشته باشید .

دکتر  ……..  متخصص ………

{شماره تماس}

سامانه پیامکی رایگان لیمو اس ام اس می تواند با استفاده از ارسال پیامک تبلیغاتی امکانات ویژه خود شما را در این کار همکاری نماید ، مشاوران ما در کنار شما خواهند بود.

·         نتایج و گزارشات آزمایشات

بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها می‌توانند از ارسال پیامک انبوه برای ارائه سریع نتایج و گزارش‌های آزمایش به بیماران، صرفه‌جویی در زمان و حذف تاخیرهای غیرضروری در فرآیند تشخیصی استفاده کنند.

نمونه پیامک:

{نام بیمار} عزیز 

نتایج آزمایش و گزارش شما در [نام بیمارستان] آماده است. در صورت تمایل به ما سر بزنید.

با احترام، [نام بیمارستان].

·         پیگیری های پس از بازدید

ارسال پیامک‌های شخصی‌سازی‌شده به بیماران پس از ویزیت به پزشکان اجازه می‌دهد تا برنامه‌های درمانی را پیگیری کنند، راهنمایی‌های بیشتری ارائه دهند و رضایت بیمار را تضمین کنند و در نهایت نتایج بیمار را افزایش دهند.

نمونه پیامک:

{نام بیمار} عزیز 

از اینکه امروز از کلینیک ما دیدن کردید سپاسگزاریم. امیدواریم قرار ملاقات شما با دکتر [نام پزشک] مفید بوده باشد و مراقبت های لازم را دریافت کرده باشید. لطفاً از تماس با ما در [شماره تلفن] یا ارتباط از طریق ایمیل در [آدرس ایمیل] دریغ نکنید.

·         کمپین های سلامت و آگاهی رسانی

پیامک های انبوه را می توان برای افزایش آگاهی در مورد کمپین های بهداشتی، برنامه های واکسیناسیون و سایر ابتکارات مهم مراقبت های بهداشتی در جامعه مورد استفاده قرار داد و رویکردی پیشگیرانه به سمت سلامتی را تقویت کرد.

نمونه پیامک:

برای کمپین سلامت در [نام بیمارستان] در [تاریخ] در [زمان] به ما بپیوندید.

یاد بگیرید، درگیر شوید و سلامت قلب خود را بهبود بخشید. می توانید در وب سایت ثبت نام کنید

یا با [شماره تلفن] تماس بگیرید. [نام شما] [نام بیمارستان]

{آدرس وب سایت}

·         نام تجاری خود را تبلیغ کنید

می توانید پیشنهادات و تخفیف ها را در کمپین های پیامکی خود ارسال کنید. فرض کنید یک شرکت داروسازی دارید، به راحتی می توانید در اس ام اس تخفیف داروها، محصولات بهداشتی را ارسال کنید. به همین ترتیب می‌توانید با ارسال تخفیف‌ها، پیشنهادات جذاب از طریق پیامک، کمپ سلامتی خود را تبلیغ کنید و در ذهن مصرف‌کننده علاقه ایجاد کنید.

نمونه پیامک:

تخفیف ویژه برای محصولات مراقبتی پوست شرکت داروسازی ………

30 درصد تخفیف بر روی محصولات پر فروش ماه

(میسلارواتر تونر آبرسان و ….)

{آدرس سایت } و {شماره تماس}

·         نکات بهداشتی و آموزش

پیامک انبوه پزشکان را قادر می‌سازد تا نکات بهداشتی، منابع آموزشی و توصیه‌های سلامتی را با بیماران خود به اشتراک بگذارند و آنها را قادر می‌سازد تا گام‌های پیشگیرانه را برای حفظ رفاه خود بردارند. این قابلیت در زمان همه گیری ویروس کرونا کمک زیادی به وزارت بهداشت در جهت اطلاع رسانی نکات بهداشتی کرده است.

نمونه پیامک:

نکته ورزشی: برای داشتن یک زندگی سالم فعال بمانید! 30 دقیقه ورزش متوسط در روز را هدف قرار دهید.

فعالیت هایی را انتخاب کنید که از آن لذت می برید، مانند پیاده روی یا دوچرخه سواری. سوالات؟ با [شماره تلفن] تماس بگیرید. 

[نام بیمارستان/کلینیک].

نتیجه گیری

پذیرش این فناوری می تواند به سازمان های مراقبت های بهداشتی و پزشکان فردی کمک کند تا عملیات خود را ساده کنند، مشارکت بیمار را افزایش دهند و مراقبت کلی از بیمار را بهبود بخشند.

پیامک انبوه چه یادآور قرار ملاقات، ارائه نتایج آزمایش، کمپین های بهداشتی یا پیگیری های شخصی باشد، ارتباط کارآمد و مؤثر را ممکن می کند و در نهایت به نتایج بهتر بیمار کمک می کند.

با ادامه پیشرفت فناوری، پیام‌های SMS انبوه احتمالاً نقش برجسته‌تری در آینده ارتباطات مراقبت‌های بهداشتی و مراقبت از بیمار ایفا خواهند کرد.

سامانه پیامکی رایگان لیمو اس ام اس می تواند با استفاده از امکانات ویژه خود شما را در این کار همکاری نماید ، مشاوران ما در کنار شما خواهند بود.

:مقالات پیشنهادی

پیامک جعلی ثبت نام و سود سهام عدالت

✅  سامانه پیامک مدارس و موسسات آموزشی

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *