نکات کلیدی که هنگام ارسال پیامک باید رعایت شود

1- حتما پیامک به زبان فارسی ارسال شود
2-پیامک را در ساعت مناسبی از شبانه روز ارسال کنید ، بهترین زمان برای ارسال بر اساس تجربه ساعت 9:30 الی 11:30 صبح و یا 18 الی 20 عصر می باشد ، البته این قانون برای پیامک های تبلیغاتی کاربرد بیشتری دارد .
3- برای برند سازی بهتر است که حداقل 3 بار ارسال پیامک داشته باشید ، رعایت فاصله ارسال ها خیلی مهم می باشد که در مقاله برندسازی با پیامک در مورد آن صحبت کردیم.

 برای ثبت سفارش ارسال پیامک انبوه  بصورت رایگان در سامانه پیامکی لیمو اس ام اس ثبت نام کنید.
4-خیلی از افرادی که پیامک شما را دریافت میکنند ، به محصولات و یا خدمات شما نیاز ندارند ، همیشه در تبلیغات پیامکی در همان لحظات اول انتظار بازخود بالا نداشته باشید ، چرا که این افراد بر اساس نیاز خود در بازه زمانی دیگری به شما مراجعه خواهند کنند.
5-استفاده از متن ساده بسیار مهم می باشد ، حتما برای جلب توجه از اموجی های مرتبط استفاده نمایید.
6- پیامک ها را یکجا ارسال نکنید ، قابلیتی به نام ارسال پیامک تدریجی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن پیامک ها را در فاصله زمانبندی مناسب که توسط خود سیستم انجام می شود ارسال کنید.
7-تشویش مخاطب به پاسخگویی می تواند برای شما نتیجه بهتری داشته باشد ، مثلا ارسال عدد1 برای تماس و یا مشاوره ، سعی کنید که در متن پیام خود از مخاطب درخواست کنید که در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری دارد عدد 1 را ارسال کند که شما با آنها تماس بگیرید.
8- برای پیامک های تبلیغاتی  ارسال به شماره های مسدود ، بازخورد بهتری دارد ، حتما از این قابلیت استفاده نمایید. در صورتی که نیاز به این امکان دارید با ما در تماس باشید . 01144421135

سامانه پیامکی رایگان لیمو اس ام اس می تواند با استفاده از امکانات ویژه خود شما را در این کار همکاری نماید ، مشاوران ما در کنار شما خواهند بود.