پیامک تسلیت محرم 

امام حسین (ع)، نماد بزرگی است که به‌عنوان پرچم‌دار حق و عدالت در تاریخ اسلام و مظهر بصیرت و شجاعت معرفی می‌شود. ایام محرم و اربعین، زمانی است که عزاداری‌ها و مراسم سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش در سراسر جهان برگزار می‌شود. این ایام، فرصتی است برای انسان‌ها به‌ویژه شیعیان اهل‌بیت (ع) تا در مصیبت و فداکاری ائمه اطهار (ع) سرافراز شوند و از اسوه‌های بزرگشان الهام گیرند.

در این ایام پر از اندوه و غم، قلب‌های عاشقان حسینی برای گریه و نوحه می‌تپد و احساس بزرگی می‌کنند. مصیبت اهل‌بیت (ع)، چراغی است که تا ابد در دل‌های ما روشن خواهد بود و در راه رسیدن به فضیلت‌های اخلاقی و انسانیتی، همواره هدایت‌گر ما خواهد بود.

هر ساله در ایام محرم، مردم ایران و شیعیان جهان با خیمه‌ها و عزاداری‌های خاص خود به سوگواری ائمه اطهار می‌پردازند و به ارادت و ایثار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ادای احترام می‌کنند. عزاداری‌ها و مراسم سوگواری این ایام، فضیلت‌ها و ارزش‌های انسانی را در کنار هم جاودانه می‌سازند و از نسل به نسل منتقل می‌کنند.

برخورداری از قوای انسانی مهمی مانند صبر، شجاعت، تلاش برای رفاه و امنیت اجتماعی، عدالت و محبت انسانی، از جمله آثار مثبتی هستند که ایام محرم و عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در ما ایجاد می‌کند. این ایام، به یادآوری می‌کند که باید در برابر ظلم و جور قرار نگیریم و با تلاش و ایثار به سوی اهداف بلند اخلاقی و انسانیتی حرکت کنیم.

در پایان، به همه عزیزانی که در این ایام محرم و عاشورای حسینی در مراسم‌ها و مراکز عزاداری حاضر می‌شوند، تسلیت می‌گوییم. امیدواریم که این ایام، زمینه‌ساز تحولات مثبت در زندگی‌هایمان باشد و با عبادات و عمل‌های نیک، نور و امید را در دل‌هایمان فروزان کند.

سامانه پیامکی رایگان لیمو اس ام اس می تواند با استفاده از امکانات ویژه خود شما را در این کار همکاری نماید ، مشاوران ما در کنار شما خواهند بود.

پیامک‌های تسلیت ایام محرم:

1. "با احترام و تسلیتی عمیق به مناسبت ایام عزاداری حسینی، امیدوارم که غم و اندوه شما در این ایام تسلیت‌پذیر با حضور ارباب کربلا به آرامش و صفای دل تبدیل گردد."

2. "با تعظیم و تسلیت به مناسبت محرم، امیدوارم همواره به شفاعت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) نائل شوید و برکت این ایام پرفیض در زندگی‌تان حکم فرمایی کند."

3. "ایام محرم، زمانی است که قلوب ما را به سوی عظمت فداکاری امام حسین (ع) جلب می‌کند. تسلیت به شما در این مصیبت‌بار، امیدوارم محبت و ایثار امام حسین (ع) را به جوار دلتان همواره حس کنید."

4. "در این ایام عزاداری حسینی، به این حقیر اجازه دهید تسلیتی خدمتتان برسان

م. امیدوارم با قلبی پر از محبت و ایمان، خدمت به اراده خداوند را در مسیر اهل‌بیت (ع) بیشتر کنید."

5. "آرزو دارم در این ماه عزیز، در کنار خانواده‌تان، حسرت و صدای نوحه و عشقی که به امام حسین (ع) دارید، دلتان را پر از ارامش و آرامش کند. تسلیت می‌گویم به شما."

6. "محرم فرصتی است برای نگاه کردن به روزگار و بازخواستن از خود. امیدوارم در این ایام سرسبز محبت امام حسین (ع)، همواره هدایت‌گر و نیایش‌گر شما باشد. تسلیت می‌گویم."

7. "در این ایام سوگواری و عزاداری، به تمامی شما عزیزان تسلیت می‌گویم. امیدوارم قلب‌هایتان را به آرامش ایمانی پر از محبت اهل‌بیت (ع) نزدیک کند و به راه راست هدایت‌گری شما باشد."

8. "حسین (ع) راهی است که در خدمت انسانیت و عدالت پویا بود. این ایام محرم، زمانی است که باید در خطه‌های انسانیت برای بهتر شدن تلاش کنیم. تسلیت به شما."

9. "تسلیت به همه دلدادگان حسینی در این ایام عزاداری. امیدوارم که قلب‌هایتان پر از ایمان و عشق به اهل‌بیت (ع) باشد و این ایام، فرصتی باشد تا نسبت به اهداف عالی اخلاقی و معنویتی بیشتر تلاش کنید."

10. "با احترام و تسلیتی عمیق، این ایام محرم را به شما و خانواده‌تان تسلیت می‌گویم. امیدوارم این ایام، پر از رحمت و برکت‌های الهی برای شما باشد."

11. "هر ساله در این ایام، دل‌های ما به عشق حسینی می‌سوزد. تسلیت به شما و خانواده‌تان، امیدوارم این ایام، موجب آشتی و اتحاد جامعه شود."

12. "احترام و تسلیتی عمیق به مناسبت ایام عزاداری حسینی. امیدوارم در این ایام، خداوند شما را همواره در پناه خود حفظ کند."

13. "در این ایام محرم، به شما و خانواده‌تان تسلیت می‌گویم و امیدوارم که همواره عشق و ایمان به اهل‌بیت (ع) در دل‌هایتان جاری باشد."

14. "تسلیت به شما در این ایام عزاداری. امیدوارم این ایام، زمینه‌ساز ارتقاء معرفت و تقوا در زندگی‌تان باشد."

15. "حسین (ع) با بزرگواری و فداکاری خود، انسان‌ها را به سمت انسانیت هدایت کرد. امیدوارم در این ایام، هدف شما همواره روشنایی و هدایت‌گری باشد."

16. "تسلیت به شما در این ایام اربعین و عزاداری. امیدوارم که با عشق و ایمان به حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، در انجام وظایف خود پیشرفت کنید."

17. "در این ایام محرم، با دل‌هایی شکسته و دلداده به اهل‌بیت (ع) همدردیم. تسلیت به شما و خانواده‌تان، امیدوارم که همواره به هدایت و راه‌روشنی امام حسین (ع) نزدیک باشید."

18. "این ایام محرم، زمانی است که باید خودمان را با اندوه و عزاداری در مصیبت اهل‌بیت (ع) فروگذاریم. تسلیت به شما و خانواده‌تان."

19. "امیدوارم این ایام، زمینه‌ساز صلح و عدالت در جامعه شود. تسلیت به شما در این ایام عزاداری حسینی."

20. "در این ایام عزاداری، به شما و خانواده‌تان تسلیت می‌گویم. امیدوارم با پیروی از اراده ائمه اطهار (ع)، زندگی‌های شما روشن و معنوی باشد."

21. "با احترام و تسلیتی عمیق به مناسبت ایام عزاداری حسینی، امیدوارم که غم و اندوه شما در این ایام تسلیت پذیر با حضور ارباب کربلا به آرامش و صفای دل تبدیل گردد."

22. "با تعظیم و تسلیت به مناسبت محرم، امیدوارم همواره به شفاعت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) نائل شوید و برکت این ایام پرفیض در زندگیتان حکمفرمایی کند."

23. "ایام محرم، زمانی است که قلوب ما را به سوی عظمت فداکاری امام حسین (ع) جلب می‌کند. تسلیت به شما در این مصیبت‌بار، امیدوارم محبت و ایثار امام حسین (ع) را به جوار دلتان همواره حس کنید."

24. "در این ایام عزاداری حسینی، به این حقیر اجازه دهید تسلیتی خدمتتان برسانم. امیدوارم با قلبی پر از محبت و ایمان، خدمت به اراده خداوند را در مسیر اهل‌بیت (ع) بیشتر کنید."

25. "آرزو دارم در این ماه عزیز، در کنار خانواده‌تان، حسرت و صدای نوحه و عشقی که به امام حسین (ع) دارید، دلتان را پر از ارامش و آرامش کند. تسلیت می‌گویم به شما."

26. "محرم فرصتی است برای نگاه کردن به روزگار و بازخواستن از خود. امیدوارم در این ایام سرسبز محبت امام حسین (ع)، همواره هدایت‌گر و نیایش‌گر شما باشد. تسلیت می‌گویم."

27. "در این ایام سوگواری و عزاداری، به تمامی شما عزیزان تسلیت می‌گویم. امیدوارم قلب‌هایتان را به آرامش ایمانی پر از محبت اهل‌بیت (ع) نزدیک کند و به راه راست هدایت‌گری شما باشد."

سامانه پیامکی رایگان لیمو اس ام اس می تواند با استفاده از ارسال پیامک تبلیغاتی امکانات ویژه خود شما را در این کار همکاری نماید ، مشاوران ما در کنار شما خواهند بود.