قابلیت ارسال پیامک صوتی

یکی از جدیدترین قابلیت هایی که ما در سامانه پیامک لیمو اس ام اس برای مشتریان و کاربران خود فعال کردیم، سرویس پیام صوتی یا پیامک صوتی است. شما عزیزان علاوه بر امکان  ارسال پیامک انبوه متنی منطقه ای، امکان استفاده از این روش را هم دارید.
شما با استفاده از سرویس پیامک صوتی لیمو اس ام اس، میتوانید صدای خود را ضبط کرده و به شماره موبایل یا شماره های ثابت جامعه هدف مدنظر خودتان، به صورت تکی یا انبوه، پیامک صوتی ارسال کنید.

قابلیت ارسال پیامک صوتی (Voice Message) فعال شد

 

مزایای پیامک صوتی

یکی از مزایای بزرگ پیامک صوتی این است که به وسیله آن می‌توانید احساسات و بیان‌های صوتی خود را به تبلیغات یا ارتباطاتتان اضافه کنید. این به شما امکان می‌دهد تا پیامتان را با جزئیات ویژه‌ای که از طریق متن سخت است به آن اضافه کنید. همچنین، به دلیل طبیعت جذابیت صوت، مخاطبان به احتمال بیشتری تمایل به گوش دادن پیام شما دارند.
همانطور که در بالا اشاره شد، ارسال پیامک صوتی یک روش نوین برای تبلیغات به شمار می رود. با استفاده از پیام صوتی، تبلیغات شما از سایر رقبا متمایز خواهد شد و علاوه بر آن شانس دیده شدن تبلیغات خود را چند برابر خواهید کرد.
در سرویس پیامک صوتی، دیگر نگران مسدود بود شماره گیرندگان نخواهید بود و پیام صوتی شما به شماره هایی که پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند (لیست سیاه مخابرات) نیز ارسال خواهد شد.

همچنین شما امکان ارسال تبلیغات خود حتی به شماره های ثابت را هم دارید و محدود به شماره های موبایل افراد نخواهید بود.

 سامانه پیامکی رایگان لیمو اس ام اس می تواند با استفاده از امکانات ویژه خود شما را در این کار همکاری نماید ، مشاوران ما در کنار شما خواهند بود.

چگونه پیام صوتی بفرستیم؟

برای ارسال پیام صوتی میتونید از روس های مختلف زیر استفاده کنید:

·         ارسال پیام صوتی تکی

·         ارسال پیامک صوتی گروهی

·         ارسال پیامک صوتی به کدپستی کل کشور

·         ارسال پیامک صوتی به صورت منطقه ای

·         ارسال پیامک صوتی به اصناف و مشاغل

☑️ کاربردهای پیامک صوتی

شاید فکر کنید که پیامک صوتی فقط برای تبلیغات است، اما اینطور نیست. در ادامه با چند مثال کابردهای دیگر پیامک صوتی را برای شما توضیح خواهیم داد. شما می توانید با چاشنی کردن خلاقیت خودتان بهترین بهره مندی را از این روش تبلیغاتی جدید داشته باشید.

کاربرد اول: اطلاع رسانی

شما میتوانید از پیامک صوتی برای اطلاع رسانی مشتریان و کاربران خود استفاده کنید. برای مثال هنگام شروع وبینار خود جهت یادآوری به شرکت کنندگان تماس گرفته میشود تا برای شرکت در وبینار آنلاین شوند. یا برای بیمه گذارها میتواند به این صورت مورد استفاده قرارگیرد: بیمه شده عزیز جهت موعد پرداخت حق بیمه شما فرا رسیده است. لطفا نسبت به پرداخت آن در مهلت مقرر اقدام فرمایید.

کاربرد دوم: تبریک و تسلیت مناسبت ها

عید نوروز و مناسبت های این چنینی، محرم و شهادت ها فرصت های مناسبی برای عرض تبریک و تسلیت به مخاطبین، کاربران و مشتریانتان خواهد بود. شما میتوانید با یک صدای گرم و گیرا در این مناسبت ها، به آنها نشان دهید که برای شما ارزشمند هستند و فقط برای خرید از شما به یادشان نمی افتید.

کاربرد سوم: تبلیغاتی


همانطور که از نامش پیداست برای ارسال پیامک تبلیغاتی محصولات و خدمات کسب و کار خود از پیامک صوتی استفاده کنید. همچنین شما میتوانید جشنواره های تخفیف خود به مناسب های مختلف را به مشتریان خود اطلاع دهید.

💰 تعرفه ارسال پیامک صوتی

ارسال پیامک صوتی همانند پیامک متنی دارای هزینه ای مناسب است. تعرفه ارسال هر 30 ثانیه پیامک صوتی 100ت می باشد.

برای مشاهده سایر تعرفه ها میتوانید روی تعرفه ارسال پیامک کلیک کنید.

مقاله پیشنهادی:

ارسال پیامک بلک لیست (تبلیغاتی و خدماتی)