پاسخگوی خودکار

پاسخگوی خودکار پیامکی

پاسخگوی خودکار پیامکی بهترین گزینه یک شرکت و ارگان برای ارائه اطلاعات مورد نظر مشتریان است. راه‌اندازی، استفاده و جذب فوری مشتریان از پاسخ‌ دهنده خودکار لیمو اس ام اس آسان است که به هر شرکتی که از آنها استفاده می‌کند مزیت رقابتی می‌دهد. در واقع هر استراتژی بازاریابی بدون متن های پاسخ خودکار ناقص خواهد بود.

download 15

پاسخگوی خودکار پیامکی (منشی پیامکی) چیست؟

پاسخگوی خودکار پیامکی یک ابزار اتوماسیون پیامکی است که از کلمات کلیدی برای ارسال پاسخ های سریع به مشتریان شما استفاده می کند. متونی که مشتریان ارسال می کنند زمانی که کلمات کلیدی خاصی را شامل شوند، به عنوان محرک عمل می کنند. وقتی قوانین اتوماسیون را تنظیم می کنید، مشخص می کنید که کدام کلمات کلیدی به عنوان محرک عمل می کنند. به این ترتیب، هنگامی که مشتری متنی حاوی آن کلمه کلیدی را ارسال می کند، یک پاسخ از پیش تعریف شده دریافت می کند.

پاسخ‌ دهنده ‌های متنی خودکار یک ابزار بازاریابی تجاری انعطاف ‌پذیر با کاربرد های فراوان برای بازاریابی و خدمات مشتری است.

 برای ثبت سفارش ارسال پیامک انبوه  بصورت رایگان در سامانه پیامکی لیمو اس ام اس ثبت نام کنید.

کسب و کارها می توانند از پاسخگوی خودکار پیامکی برای موارد زیر استفاده کنند:

·         تخفیف ها و تبلیغات را به اشتراک بگذارید

شما می توانید به عنوان مثال با انتخاب کلمه کلیدی تخفیف پیامی شامل لیست تخفیف های فروشگاه خود درنظر گرفته که به صورت خودکار برای مشتریان ارسال شود

·         فایل ها و محتوا را به اشتراک بگذارید

در صورتی که فایل خاصی برای اشتراک گذاری برای مخاطبان خود دارید میتوانید با انتخاب کلمه ی کلیدی خاصی پیامی حاوی لینک فایل برای مخاطب ارسال کنید.

·         اشتراک در خبرنامه

به عنوان مثال اگر مخاطب شما کلمه کلیدی  «عضویت» را ارسال کند، از طرف شما پیام «مشترک گرامی شما به عضویت خبرنامه درآمدید» برای مخاطب ارسال میشود و شما می توانید آن شماره هایی که برای شما پیام ارسال کردند را در لیست مخاطبان خبرنامه خود قرار دهید.

·         تماس مستقیم با تیم پشتیبانی و درخواست راهنمایی

حتما پیامک‌های تبلیغاتی که از شما خواسته‌اند با ارسال متن یا عددی خاص به سر شماره داده ‌شده، مشاوره رایگان دریافت کنید را دیده‌اید. این مورد یکی از قابلیت‌های سیستم پاسخگویی اتوماتیک به پیام‌های دریافتی از سوی مشتریان است. با این کار به جای اینکه مشتریان در هر زمانی با تیم پشتیبانی تماس بگیرند و به خاطر انتظار در صف منصرف شوند یا حجم کاری تیم پشتیبانی بالا رودبه عنوان مثال عدد 1 را به شماره اختصاصی شما پیامک می کنند و کارشناسان شما در زمان مناسب جهت مشاوره با آن ها تماس می گیرند.

·         دریافت اطلاعات بیشتر

شما می توانید پیامی مختصر برای مشتریان خود ارسال کنید و در نهایت ذکر کنید که برای اطلاعات بیشتر عددی مشخص را ارسال کنند. در صورتی که پیام دریافت شد شما می توانید اطلاعات بیشتر را در قالب لینک و یا متن برای مشتری پیامک کنید.

 

پاسخگویی اتوماتیک به پیام کوتاه دریافتی، زمانی فعال می‌شود که به شماره پیامک اختصاصی، متن حاوی کلمه کلیدی یا عبارت مدنظر ما ارسال شده باشد. به عنوان مثال از کاربر می‌خواهید در صورت نیاز به لغو اشتراک عدد  11 را ارسال کند. در پنل لیمو اس‌ام‌اس، در ازای دریافت عدد  11 متن خاصی در نظر گرفته شده که به کاربر ارسال می‌شود. متن پاسخ داده ‌شده را می‌توان به صورت «عضویت شما با موفقیت لغو شد» در نظر گرفت.

سامانه پیامکی رایگان لیمو اس ام اس می تواند با استفاده از امکانات ویژه خود شما را در این کار همکاری نماید ، مشاوران ما در کنار شما خواهند بود.

✔️ سخن پایانی:

به لطف خدمات ارسال انبوه لیمو اس ام اس این امکان هم فراهم شده تا در صورت دریافت تعداد زیادی پیام کوتاه بتوان پاسخ متقابل به شکل انبوه ارسال نمود. بنابراین تمامی کسب ‌و کارها می‌توانند براساس نوع صنفی که در آن فعالیت دارند، متن از پیش آماده‌ شده ‌ای را در ازای دریافت پیامک ‌های خاص حاوی کلمه کلیدی، کد، عدد و غیره تنظیم کنند تا بلافاصله برای مشتریان ارسال شود. از طرفی چون این شیوه ارتباطی دو طرفه است، تأثیرگذاری آن بیشتر خواهد بود. بنابراین هیچ محدودیتی در استفاده از ماژول پاسخگوی خودکار پیامک لیمو اس ام اس وجود ندارد و تمامی کسب‌وکارها می‌توانند از آن استفاده کنند.

سامانه پیامکی رایگان لیمو اس ام اس می تواند با استفاده از ارسال پیامک تبلیغاتی امکانات ویژه خود شما را در این کار همکاری نماید ، مشاوران ما در کنار شما خواهند بود

✅ مقالات پیشنهادی:

🔹 تفاوت خطوط اشتراکی، اختصاصی و خدماتی

🔹 ارسال پیامک متناظر یا نظیر به نظیر

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *