آموزش اتصال به پنل دیدار

آموزش اتصال به پنل دیدار


برای برقراری اتصال  به پنل خود از setting تنظیمات دیدار از قسمت پیامک ها روی گزینه شماره های پیامک کلیک کنید. در این قسمت لیست شماره های پیامکی فعال شده روی اکانت دیدار خود را مشاهده می کنید، با انتخاب گزینه افزودن شماره می توانید نوع سرویس پیامک خود را انتخاب کنید. با امکان جدید متصل کردن پنل های پیامکی به دیدار، می توانید به راحتی پیامک های دلخواه خود را از طریق دیدار برای مشتریان خود ارسال کنید.

 پنل دیدار

یک  ویژگی جدیدی که به این پنل اضافه شده که به کمک آن می‌توانید به اشخاص و مشتریان ثبت شده در پلتفرم پیامک ارسال کنید و گزارش جامعی از پیام‌های ارسالی و پیام‌های برنامه ریزی شده‌ را می ببینید.

وارد سرویس پنل پیامک خود شده و کد api برای اتصال به دیدار را کپی کنید و آن را  در قسمت API Key قرار دهید.

سامانه پیامکی رایگان لیمو اس ام اس می تواند با استفاده از ارسال پیامک تبلیغاتی امکانات ویژه خود شما را در این کار همکاری نماید ، مشاوران ما در کنار شما خواهند بود

سامانه پیامکی

در نهایت با انتخاب گزینه ذخیره، اتصال دیدار به سامانه پیامکی وارد شده  برقرار می شود و در صورت نیاز  میتوانید سایر شماره های پیامکی خود را به همین صورت اضافه کنید.

آموزش اتصال به پنل دیدار

 دقت کنید که اگر یکی از شماره های پیامکی شما به عنوان شماره مبنا انتخاب شود، هنگام ارسال پیامک به صورت پیش فرض، پیام شما با این شماره پیامکی برای مشتری ارسال می شود. که هنگام ارسال میتوانید شماره پیامکی خود را تغییر دهید.

 

خدماتی پنل پیامکی دیدار 

•    زمانبدی ارسال پیام
•    ارسال پیام گروهی به لیست مخاطبانتان
•    اعمال فیلتر روی اشخاص و معاملات و سپس ارسال پیامک
•    استخراج گزارش پیام‌های ارسالی و دریافتی
•    امکان اتصال به بیش از 20 ارائه دهنده خدمات پیامکی

برای ثبت سفارش ارسال پیامک انبوه  بصورت رایگان در سامانه پیامکی لیمو اس ام اس ثبت نام کنید. 

ثبت نام رایگان در پنل اس ام اس 🍋 لیمو اس ام اس 🍋