آموزش استفاده از دیجیتس

در بین افزونه‌هایی که سیستم ثبت‌نام را راه‌اندازی می‌کنند افزونه Digits از محبوبیت بالایی در بین کاربران ایرانی برخوردار است. این افزونه قادر است برای شما فرآیند احراز هویت را توسط واردکردن شماره موبایل و کد تأیید انجام دهد و ثبت‌نام کاربر را نهایی کند. این افزونه از عضویت ربات‌ها در وب‌سایت شما جلوگیری می‌کند؛ چراکه تأیید شماره موبایل تنها توسط ارسال کد تأیید انجام می‌شود و به دلیل عدم دسترسی ربات به کد تأیید، ثبت‌نام انجام نمی‌شود.

همچنین امنیت حساب‌های کاربری هم افزایش پیدا می‌کند؛ چراکه جهت دسترسی به اطلاعات کاربر، باید عملیات احراز هویت انجام شود. این افزونه با بسیاری از سامانه‌های پیامکی سازگاری دارد و به‌این‌ترتیب شما می‌توانید به‌راحتی از پنل پیامکی موردنظر خود استفاده نمایید.

پیکربندی پنل پیامکی

برای دسترسی به تنظیمات درگاه پیامکی کافیست از پیشخوان وردپرس> دیجیتس و سپس تنظیمات را انتخاب کنید.

آموزش استفاده از دیجیتس

انتخاب درگاه ارسال کننده پیامک

این سربرگ مربوط به نحوه اتصال به سامانه های ارسال پیامک است. با انتخاب هر پنل پیامکی گزینه‌هایی مربوط به سامانه پیامکی انتخاب شده، نمایش داده خواهد شد. اطلاعات مورد نیاز را می‌توانید با مراجعه به سایت پنل اس ام اس بدست آورید. پنل‌های متفاوت تنظیمات متفاوت دارند. در حالت کلی نام کاربری و رمز ورود از شما خواسته شده است.

 

تنظیمات عمومی دیجیتس 

آموزش استفاده از دیجیتس

تولید نام کاربری: نحوه ایجاد نام کاربری از فیلد ایمیل، نام کاربر، شماره تلفن و یا اعداد تصادفی فراخوانی شود.

فرمت شماره موبایل: نحوه ذخیره سازی شماره موبایل کاربران بصورت بین المللی یا محلی را تعیین می‌کنیم.

استفاده از تایید موبایل در ورود وردپرس: اگر ادمین سایت در شناسه کاربری خود شماره موبایل خود را ثبت کرده باشد، فعال کردن این گزینه امکان ورود به پیشخوان وردپرس را از طریق کد تأیید یک‌بار مصرف ایجاد می کند.

فعال کردن فراموشی رمز ورود: امکان بازیابی رمز ورود را ایجاد می کند

از فرم دیجیتس بصورت پیش فرض فرم رمز فراموش شده خود استفاده کنید: اگر فعال کردن فراموش رمز ورود را فعال کردید این گزینه فعال شود.

فعال کردن رمز قوی برای ثبت نام: با فعال بودن این گزینه رمز های ساده و کوتاه پذیرفته نمی شود.

نقش کاربری پیش فرض: نقش کاربرانی که در وب سایت ثبت نام می کنند را تعیین می کند. در سایت فروشگاهی در این مورد Customer را انتخاب کنید در غیر اینصورت نام کاربری پیش فرض را بر روی subscriber  قرار دهید.

پیغام تکمیل عضویت/ورود: پیغام شما با موفقیت وارد شدید یا با موفقیت ثبت نام کردید را به کاربر نمایش می دهد.

برای ثبت سفارش ارسال پیامک انبوه بصورت رایگان در سامانه پیامکی لیمو اس ام اس ثبت نام کنید.

آموزش افزونه دیجیتس بخش فرم

بخش بعدی فرم‌ها هستند که می‌توانید با استفاده تب فرم خیلی ساده فرم‌های سایت خود را تغییر دهید و یک فرم ثبت نام و ورود انحصاری با اطلاعات درخواستی خود داشته باشید، دقت کنید که این فرم‌ها می‌تواند برای سایت شما مهم باشد پس حتما آن‌ها را به درستی انجام دهید.

افزونه دیجیتس

فعال سازی ثبت نام: اگر می‌خواهید ثبت نام در سایت متوقف شود می‌توانید این گزینه را غیرفعال کنید و هر وقت هم خواستید می‌توانید آن‌را فعال کنید تا کاربران جدید بتوانند ثبت نام کنند.

نمایش * در فیلدهای اجباری: اگر می‌خواهید در فیلد‌های اجباری که باید حتما کاربر در زمان ثبت نام آن‌ها را پر‌کند یک ستاره قرار دهید، این گزینه را فعال کنید.

آموزش بخش استایل

از طریق همان گزینه اول می‌توانید یک‌سری طرح‌های از پیش تعیین شده را در دسترس داشته باشید تا با استفاده از آن‌ها نسبت به سایت خود یک طرح خوبی را انتخاب کنید، تمام بخش‌های این تب ساده هستند و مربوط به سلیقه و نوع طراحی سایت شما است که به‌صورت واضح می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

آموزش استفاده از دیجیتس

آموزش بخش ترجمه‌ها

بهتر است بدانید که این افزونه توسط یک تیم خارجی توسعه یافته است و توسط تیم‌های ایرانی ساخته نشده به همین دلیل یک افزونه ترجمه شده است تا بتوانید در سایت‌های ایرانی هم از آن استفاده کنید، در تب ترجمه‌ها شما می‌توانید متن‌هایی که ترجمه شده‌اند را تغییر دهید.

آموزش استفاده از افزونه دیجیتس

خدماتی افزونه Digits

  • تأیید هویت با شماره همراه
  • ارسال رمز یکبار مصرف
  • تنظیم رمز ثابت
  • شخصی‌سازی

ویژگی های افزونه Digits

  • امکان افزودن کاربر از سمت مدیریت
  • تغییر پسورد از طریق پیامک
  • عدم نیاز به ایمیل در هنگام ثبت‌نام
  • انتقال کاربران قدیمی به افزونه
  • سازگاری بسیار بالا با وردپرس
  • ورود با رمز یک‌بار مصرف

سامانه پیامکی رایگان لیمو اس ام اس می تواند با استفاده از ارسال پیامک تبلیغاتی امکانات ویژه خود شما را در این کار همکاری نماید ، مشاوران ما در کنار شما خواهند بود.

ثبت نام رایگان در پنل پیامک 🍋 لیمو اس ام اس 🍋