ارسال پیامک تکی و گروهی 


زمانی که اسم پنل اس ام اس را می‌شنویم اولین چیزی که به ذهنمان می‌رسد، ارسال پیامک است. هر فردی با‌توجه‌به اهداف و نیازهای کسب‌وکارش انتظاراتی از سامانه پیامکی دارد. به‌عنوان مثال ممکن است افرادی نیاز داشته باشند ارسال پیامک به مشتریان یا دریافت آن را به‌صورت تکی انجام دهند. در این مقاله به این قابلیت سامانه پیامکی لیمو اس ام اس و نحوه ارسال پیامک تکی در این سامانه خواهیم پرداخت.


نحوه ارسال پیامک تکی و گروهی


اگر می‌خواهید پیامک‌های تبلیغاتی(ارسال پیامک تبلیغاتی) یا اطلاع‌رسانی خود را به‌صورت تکی ارسال کنید، قبل از هرچیز به یک پنل و سامانه پیامکی نیاز خواهید داشت. بعد از ورود به پنل با استفاده از امکاناتی که در سامانه تعریف شده است، امکان ارسال پیامک به‌صورت تکی برای شما فراهم می‌شود. برای انجام این کار باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.
در قدم اول از منو سمت راست روی گزینه ارسال تکی و گروهی کلیک کرده و از زیر منوی ارسال، گزینه ارسال پیامک را انتخاب کنید.

ارسال تکی و گروهی


براری ارسال پیامک گروهی به بخش ارسال گروهی رفته و شماره گیرندگان خود را از دیتای خودتان کپی کرده و در اینجا قرار دهید.
برای حذف شماره تکراری رو مرتب سازی کلیک کنید و تعداد دقیق بهتون نشان میدهد.

ارسال پیامک گروهی با لیمو اس ام اس


در بخش متن پیام متن موردنظر خود را بنویسید. اگر میخواهید همین الان ارسال شود دکمه ارسال هم اکنون را بزنید ولی اگر زمانبندی می خواهید بگذارید دکمه ارسال زمانبندی را بزنید.

ارسال پیامک گروهی با لیمو اس ام اس

 در نهایت وقتی روی ارسال پیامک کلیک می کنید بصورت زیر نمایش می دهد.

ارسال پیامک گروهی با لیمو اس ام اس


و درنهایت روی تایید و ارسال کلیک کنید.

کاربرد ارسال پیامک تکی برای کسب‌وکارها و سازمان‌ها


بسیاری از سازمان‌‌ها، ارگان‌ها، شرکت‌ها و کسب‌وکارهای کوچک ممکن است نیاز داشته باشند که در مواقع خاص با مخاطب مشخصی نسبت به برقراری ارتباط اقدام کنند. در این شرایط ارسال پیامک انبوه یا گروهی کاربرد ندارد و باید قابلیتی با عنوان ارسال پیامک تکی در پنل تعریف شده باشد.

ثبت نام رایگان در پنل پیامک 🍋 لیمو اس ام اس 🍋