ارسال پیامک از روی نقشه

قابلیت ارسال پیامک از روی نقشه یکی از امکانات جدید و پرکاربردی است که این روزها به پرطرفدارترین روش ارسال پیامک و تبلیغات کسب و کارهای مختلف تبدیل شده است. با استفاده از این امکان شما میتوانید نقشه شهرستان مورد نظر خود را انتخاب کنید و در میان مناطق مختلف آن شهرستان، منطقه مورد نظر خود را انتخاب و به تعداد دلخواه و مدنظر خود پیامک تبلیغاتی خود را ارسال نمایید. در این مطلب از سامانه پیامکی لیمو اس ام اس به معرفی و آموزش ارسال پیامک با استفاده از نقشه پرداختیم که میتوانید با مطالعه آن روند تبلیغات این روش را یاد بگیرید و برای برندسازی و معرفی کسب و کار خود در سطح شهرستان های مدنظر، اقدام نمایید.

سامانه پیامکی رایگان لیمو اس ام اس می تواند با استفاده از ارسال پیامک تبلیغاتی امکانات ویژه خود شما را در این کار همکاری نماید ، مشاوران ما در کنار شما خواهند بود.

 

ارسال پیامک از روی نقشه

 

ارسال پیامک از روی نقشه چیست؟

همانطور که ابتدا گفته شد، با استفاده از قابلیت جدید ارسال پیامک از روی نقشه توانایی انتخاب جامعه هدف به صورت کاملا هوشمند و هدفمند را خواهید داشت.

این بدان معنی است که شما میتوانید ناحیه و منظقه مورد نظر خود را بصورت آنلاین از روی نقشه انتخاب کنید و به افرادی که در آن منطقه زندگی میکنند ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشید.

این نوع از تبلیغات پیامکی برای کسب و کارهایی که قصد تبلیغات و بازاریابی در مجاورت محل کسب و کار خود و مردم آن منطقه را دارند مناسب خواهد بود.

 

مزایای استفاده ارسال پیامک از روی نقشه

 بهره مندی از این روش ارسال پیامک بستگی به استراتژی تبلیغاتی شما، میتواند مزیت های مختلفی را به همراه داشته باشد که در ادامه به آنها میپردازیم.

 

تبلیغات محله محور و منطقه ای

در این روش تبلیغاتی همانطور که از نامش پیداست تبلیغات شما را به افراد ساکن در محله یا منطقه ای که روی نقشه انتخاب میکنید ارسال میکند که این یکی از بهترین مزیت های استفاده از این روش است. چرا که شما میتوانید با ارسال تبلیغات خود به محله ای که کسب و کار شما در آن مستقر شده است ارسال کنید تا افراد آن منطقه با کسب و کار شما آشنا شده و در صورت نیاز به خدمات یا محصولاتتان، به شما مراجعه کنند.

برای ثبت سفارش ارسال پیامک انبوه  بصورت رایگان در سامانه پیامکی لیمو اس ام اس ثبت نام کنید.

انتخاب جامعه هدف هوشمندانه از روی نقشه

یکی دیگر از مزایای مهم ارسال پیامک از روی نقشه، انتخاب جامعه هدف دقیق، هدفمند و هوشمندانه است. منظور از انتخاب هوشمندانه این است که خودتان تعیین میکنید چه کسانی در کدام منطقه از شهر در معرض تبلیغات شما قرار بگیرد. در این روش علاوه بر بهینه سازی جامعه هدف خود، در هزینه تبلیغات نیز صرفه جویی خواهید کرد.

همچنین شما میتوانید با استفاده از قابلیت دیگر سامانه پیامک لیمو اس ام اس بنام ارسال پیامک زنده LBS برای افرادی که در مناطق مشخص شده شما در لحظه وارد یا خارج میشوند (عبور میکنند) نیز پیامک ارسال نمایید.

 

تفاوت ارسال از روی نقشه با پیامک زنده LBS

شاید این سوال پیش بیاید که ارسال از روی نقشه چه تفاوتی با پیامک زنده LBS دارد؟ در ادامه به این پرسش شما پاسخ خواهیم داد. ارسال از روی نقشه یعنی افرادی که در آن منطقه سکونت دارند یا سیمکارت آن ها به کدپستی آن محله یا منطقه ثبت شده باشد، اما در ارسال پیامک موقعیت مکانی زنده LBS پیامک تبلیغاتی شما به افرادی که در ساعتی که شما تعیین میکنید از آن خیابان یا موقعیت مکانی عبور کردند ارسال خواهد شد.

حالا که با تفاوت های این دو روش آشنا شدید، این موضوع را هم در نظر بگیرید که اگر کسب و کار شما به گونه ای است که میخواهید تبلیغات شما را فقط افراد ساکن در محل کسب و کار خود دریافت کنند، قطعا ارسال از روی نقشه برای شما تاثیرگذار تر خواهد بود.

اما اگر کسب و کار شما طوری است که محدودیت جغرافیایی ندارد یا صاحب فروشگاه اینترنتی هستید، ارسال پیامک به مناطقی که رفت و آمد افراد به آن زیاد است، میتواند گزینه مناسب تری باشد.

سامانه پیامکی رایگان لیمو اس ام اس می تواند با استفاده از امکانات ویژه خود شما را در این کار همکاری نماید ، مشاوران ما در کنار شما خواهند بود.

مقالات پیشنهادی:

✔️ ارسال پیامک صوتی (Voice Message)

✔️ ارسال پیامک متناظر یا نظیر به نظیر