نکات مهم ارسال پیامک انبوه

شما برای جذاب شدن پیامک تبلیغاتی و افزایش بهره‌وری کسب‌وکارتان باید به‌طور کامل اصول ارسال پیامک انبوه را رعایت کنید. نکات اساسی که باید پیش از ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی رعایت کنید را در ادامه برای شما آورده ‌ایم.

 

نکات مهم ارسال پیامک انبوه

 

✔️برنامه ریزی کن!

برای ارسال پیامک انبوه خود برنامه‌ریزی داشته باشید. جمله قبل به این معناست که باید تمام اهداف خود از ارسال پیامک را بدانید.

 

✔️نصف شب تبلیغات نزن!

در زمان مناسب پیامک تبلیغاتی خود را ارسال کنید. شما با ارسال پیامک خود قرار نیست مزاحم افراد شوید. قصد شما از ارسال پیامک انبوه، جذب مشتری است. با توجه به نوع کسب و کار خود و فعالیتی که انجام می دهید مشخص نمایید که بهترین زمان برای ارسال پیامک خود چه ساعاتی از شبانه روز می باشد و بیشترین بازده را برای شما خواهد داشت به طور مثال برای تبلیغ رستوران می بایست زمان سرو غذا و ساعات خلوت توجه کرد. اما برای یک هتل یا مسافرخانه باید گفت که روز های تعطیل اهمیت بیشتری برخوردارند. بنابراین ساعت مناسبی را برای تبلیغ و شروع تخفیفات و یا اخبار مهم پیامک تبلیغاتی خود انتخاب کنید.

 

✔️مشتریات رو فراموش نکن! براشون ارزش قائل شو!

با افزایش کسب‌وکارها در زمینه‌های مختلف، رقابت نیز شدید شده است. امروزه برای تنگ کردن عرصه برای یکدیگر از تخفیفات و جشنواره‌های ویژه‌ استفاده می‌کنند‌. شما نیز از این چالش‌ها نباید دور باشید. بنابراین قبل از اقدام به آغاز فروش فوق‌العاده، کاربران خود را از این موضوع آگاه کنید.

 

✔️برو سر اصل مطلب؛ مخاطبت رو گیج نکن!

محتوای پیامکی ارسالی شما باید دقیق، مستقیم و صریح باشد. اگر محصول و یا خدمات شما دارای کد تخفیف یا خبر ویژه‌ای است، حتما در محتوای پیامکی خود اطلاع رسانی کنید. اگر محتوای شما مخاطب را گیج کند، بازخورد خوبی برای شما ندارد. پس برای جلوگیری از این موضوع در پیامک تبلیغاتی خود از لینک‌ سایت و شبکه اجتماعی برند خود استفاده کنید.

سامانه پیامکی رایگان لیمو اس ام اس می تواند با استفاده از ارسال پیامک تبلیغاتی امکانات ویژه خود شما را در این کار همکاری نماید ، مشاوران ما در کنار شما خواهند بود.

✔️دقیق باش و سوتی نده!

تمام موارد ضروری را بررسی کنید. از درستی املاء کلمات، کد تخفیف‌ و لینک سایت و شبکه اجتماعی برند خود مطمئن شوید.

 

✔️با بقیه فرق داشته باش!

محتوای پیامک تبلیغات شما باید متنوع و جذاب باشد. حس تکراری بودن متن و پیامک شما مخاطب را دلسرد می‌کند. با هر بار ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی کسب‌وکارتان از ایده جدید و پیشنهاد‌های ویژه برای مخاطبین هدف خود استفاده کنید. با رعایت این اصول مشتریان خود را در چرخه تجارت حفظ می‌کنید.

 

✔️استمرار داشته باش!

پیشنهاد می شود در پنل ارسال اس ام اس انبوه خود برای بار اول و اولین ارسال پیامک حداقل ده هزار نفر مخاطب را انتخاب نمایید با توجه به بازخورد این پیامک تعداد ارسال مناسب در هر نوبت را مشخص کنید. شما می توانید برای ثابت نگه داشتن ترافیک مشتریان، روزانه به تعداد مشخصی در مناطق و گروه های مختلف ارسال انجام دهید.

 

✔️رو مخ مخاطبت نرو!

از ارسال پیامک های پی در پی خودداری نمایید. به جای ارسال بیشتر به یک مشتری، به مشتریان بیشتری ارسال نمایید.

 

🔺کلام آخر:

این توصیه را از ما بپذیرید و پیامک انبوه تبلیغاتی خود را بعد از رعایت تمام نکات اساسی، اول برای شماره خود ارسال کنید که اگر مشکلی داشت قبل از ارسال به انبوهی از افراد آن را بررسی نهایی و حل کنید.

با یک برنامه ریزی مناسب می توانید بازدهی پیامک های خود را به بیشترین حد ممکن برسانید. کافی است موارد بالا را رعایت فرمایید. این یعنی تعداد ارسال شما در هر نوبت مناسب باشد،فاصله زمانی معقولی میان پیامک های خود داشته باشید، بهترین زمان را برای ارسال پیدا کنید و پیشنهادات متنوعی به مشتریان خود ارائه دهید.

سامانه پیامکی رایگان لیمو اس ام اس می تواند با استفاده از امکانات ویژه خود شما را در این کار همکاری نماید ، مشاوران ما در کنار شما خواهند بود.

مقالات پیشنهادی:

✔️ ارسال پیامک LBS (پیام موقعیت مکانی زنده)

✔️ ارسال پیامک بلک لیست (لیست سیاه مخابرات)